Cinc estudiants de la UB guanyen el 3er Premi en la final internacional del Innovation Day de EIT Health

winners-event-innovation-day-eit-health

Un equip de estudiants del Màster d’Innovació i Emprenedoria en Enginyeria Biomèdica de la Universitat de Barcelona ha guanyat el 3er premi en la final internacional del Innovation Day de EIT Health.

L’equip, format per Leyre Fernández, Miren Loiti, Pablo Valiente, María Fernández i Jaime Cámara, han desenvolupat un contenidor plegable per a netejar la copa menstrual quan no hi ha accés a un lavabo amb l’objectiu de fomentar l’ús de la copa al mateix temps que es garanteix la higiene i millora l’experiència de les persones que passen per la menstruació.

El premi, dotat amb 5.000 $ en crèdit en AWS, accés mentories amb experts de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol, accés al programa “The Healthare Entrepreneurship 101” de EIT Health, i accés al programa de mentoria “Towards your first Business Plan” de EIT Health, valorat en 750 €, serà un impuls per al desenvolupament del seu projecte.