Tancament amb èxit de la IV edició del Fòrum d’Inversió de la Universitat de Barcelona

Foro d'inversio UB

Conclou l’IV Fòrum d’Inversió de la Universitat de Barcelona (UB), una jornada pensada per a fomentar l’esperit emprenedor dins de la comunitat universitària, oferir suport a projectes emprenedors i facilitar connexions entre empreses emergents i potencials socis inversors.

Al llarg del dia, un grup de deu startups, format per NeurekaLAB, YOUCards Collection, Dekines Workplanner, BlindStairs, Bambai, VRAIn, MAXSENS, CellFlow, ColorSensing i LogMeal, van tenir l’oportunitat de presentar els seus projectes davant d’inversors de primer nivell, consolidant així la connexió entre el talent emprenedor i el capital necessari per al seu creixement.

El panell d’inversors va estar compost per entitats de l’ecosistema emprenedor, entre les quals es destaquen AccelGrow, Business Angels Network Catalunya (BANC), ESADE BAN, Intelectium, Inveready i BHV Partners. Aquestes institucions no sols van brindar la seva experiència i coneixement, sinó també la possibilitat de finançament per a aquelles propostes amb major potencial de desenvolupament.

Un dels moments més destacats de la jornada va ser el lliurament dels Premis StartUB!, un reconeixement a l’excel·lència empresarial i a l’impacte social de les startups incubades en StartUB!. En aquesta ocasió, els guardons van ser atorgats a tres empreses que es van destacar pel seu excepcional acompliment:
– Filmo, premi Escalabilitat.
– THead, premi impacte social.
– Omashu, premi innovació.

Els encarregats de lliurar els reconeixements van ser Joan Corominas, President del Consell Social de la UB, Mercè Segarra, Vicerectora d’Emprenedoria, Innovació i Transferència de la UB i Lluís Juncà, Director General d’Innovació, Economia Digital i Emprenedoria.

L’IV Fòrum d’Inversió de la UB ha demostrat un any més ser un espai fonamental per a l’impuls de l’emprenedoria universitària. Amb l’èxit d’aquesta edició, la Universitat de Barcelona reafirma el seu compromís amb l’emprenedoria i la transferència de coneixement, convidant a tots els interessats a participar en futures edicions i contribuir al creixement de l’ecosistema emprenedor de l’entorn.