23/05/2023
– 23/05/2023

III Fòrum d’Inversió Let’s UB!

Troba finançament per al desenvolupament de la teva empresa

Amb l’ànim de fomentar l’esperit emprenedor de la comunitat universitària, dotar de suport els projectes emprenedors i acostar les empreses emergents o startups als agents inversors, es llança la convocatòria del III Fòrum d’Inversió Let’s UB!.

Descripció
Aquesta convocatòria s’adreça a empreses constituïdes que estiguin interessades a trobar finançament per al seu desenvolupament. Del total de candidatures presentades, se seleccionaran dotze empreses innovadores, les quals podran presentar el seu projecte davant de l’ecosistema inversor.
Condicions i requisits de participació
– Els projectes interessats a participar en aquesta convocatòria poden presentar la candidatura des del 20 d‘abril fins al 12 de maig de 2023 a les 24 hores, a través d’aquest formulari. – El projectes han d’estar en procés de cerca d’inversió en fase seed, pre-seed o sèrie A. – Han de tenir com a mínim un MVP o estar a punt de tenir-lo. – Han de comptar, com a mínim, amb una persona dedicada a temps complet a la startup. – Les startups interessades han de presentar un pitch deck del projecte en format URL (i incloure’l dins del formulari d’inscripció). – Les 12 startups seleccionades han de participar en el III Fòrum d’Inversió de Let’s UB! i fer una presentació de 5 minuts del seu projecte davant d’inversors i agents clau de l’ecosistema emprenedor. – Les startups seleccionades han de participar en un training camp de 2 dies, el 18 maig i al 22 de maig. L’assistència els dies 18 i 22 de maig és obligatòria. – Finalment, han de fer la presentació del seu projecte davant dels agents inversors el dia 23 de maig de 2023, entre les 16:00 i les 18:30, a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. Els projectes se seleccionaran d’acord amb els criteris següents: – Grau d’innovació. – Vinculació explícita amb un mínim d’un ODS. – Fites obtingudes i fites a assolir. – Equip emprenedor.
A qui es dirigeix?
Per a empreses constituïdes que estiguin interessades a trobar finançament per al seu desenvolupament. La convocatòria s’adreça a startups que mostrin un component innovador. La invitació a participar-hi està oberta a tot l’ecosistema emprenedor, sense que s’hagi de tenir obligatòriament un vincle explícit amb la Universitat de Barcelona.
Calendari
– Inici oficial de la convocatòria: 20 d’abril de 2023 – Data límit de presentació de candidatures: 12 de maig de 2023 a les 23:50 – Selecció de projectes: 13 de maig – Comunicació de projectes seleccionats: 13 de maig de 2023 – Participació en el training camp: Dias 18 i 22 de maig de 2023 – Presentació en el II Fòrum d’Inversió: 23 de maig de 2023
Més informació
Sobre Let's UB!
Aquesta activitat s’emmarca dins de Let’sUB!, una jornada d’innovació i emprenedoria de la Universitat de Barcelona que es cecelebrarà el 23 de maig en l’Edifici Històric de la UB. La jornada és el punt de trobada entre els emprenedors de la universitat i l’ecosistema empresarial de Barcelona. També pretén generar sinergies entre projectes i altres agents per a visibilitzar el talent de la comunitat UB. Altres activitats de la jornada: – 15:30, Xerrada amb Meritxell
Teixidó, CEO de Gate2Brain: “Gate2Brain: una aventura emprenedora saltant barreres.” – 16:30, Taller d’Introducció al Innovatin Toolkit de StartUB! – 18:30, Xerrada amb Mathieu Alemany Oliver (TBS Education): “Zombie Technologies: Sustainable Innovation
and Marketing in the Anthropocene” Podràs trobar més informació sobre aquestes activitats en l’apartat “Formació i Activitats” de la web de StartUB!
Vols assistir com a oient?
Apunta’t en aquest formulari: https://www.ub.edu/ubforms/ca/emprenedoria/activitats-lets-ub
Inscripció oberta del 01/04/2023
fins 12/05/2023