03/05/2023
– 11/05/2023

How to Teach Entrepreneurial Abilities

Desenvolupa les teves habilitats emprenedores i aprèn a millorar les dels teus alumnes a l’aula

Aquest curs està dissenyat per a proporcionar als docents les eines necessàries per a desenvolupar les seves competències emprenedores i aprendre a millorar les dels seus estudiants dins de l’aula.

Objectius
– Aprendre que les competències emprenedores són més que la creació de nous negocis. – Descobrir el marc EntreComp com una eina per a incloure competències emprenedores en l’ensenyament. – Fomentar la creativitat, motivació, perseverança i treball en equip. – Aprendre a incorporar noves metodologies d’ensenyament a l’aula.
Continguts
Sessió 1: Què són les competències emprenedores i per què són importants? – Per què són importants per a l’educació? – Com puc introduir-los en el meu ensenyament? – Com m’ajudarà aquest curs? Sessió 2: La importància de la creativitat. – Maneres d’entrenar la pròpia creativitat. – Dinàmiques per a treballar la seva creativitat. – Maneres d’incorporar la creativitat en les teves classes. Sessió 3: Motivació i perseverança – La importància de la motivació. – Tècniques d’automotivació. – Com mantenir als estudiants motivats. Sessió 4: Treball en equip – Rols dins d’un equip. – Gestió d’equips Sessió 5 i 6 : Aprenentatge a través de l’experiència i metodologies innovadores – Què és l’aprenentatge experiencial? – Quins són els beneficis de l’aprenentatge experiencial? – El paper dels facilitadors. – Formes d’aprenentatge experiencial. – Aprenentatge cooperatiu. – Aula Invertida. – Aprenentatge basat en projectes. – Aprenentatge basat en problemes. – Ludificació i aprenentatge basat en jocs.
A qui es dirigeix?
Personal docent (PDI) de les universitats que formen part del consorci TRUE (Transforming Universities Towards Entrepreneurship): Universitat de Barcelona, Universitat de Montpeller, Politècnic de Lisboa, Universitat d’Extremadura.
Horari
De 16:00 a 18:30.