25/10/2023
– 25/10/2023

La innovació en la empresa

Sessió oberta al públic, dins del programa De la Ciència al Mercat.

Sessió oberta al públic, dins del programa De la Ciència al Mercat. Inclou les taules rodones “Innovació en l’empresa: el paper dels doctorands en les corporacions” i “Innovació en l’empresa: la importància de la connexió amb l’ecosistema”.

Sessió 1: Innovació en l'empresa: El paper dels doctorands en les corporacions / Sessió 2: Innovació en l'empresa: La importància de la connexió amb l'ecosistema
Amb Aleix Bosh (Dekines) i Inés Fernández (Universitat de Barcelona), Albert Puigpinós (Carinsa), Sergi Segarra (Bioibérica), Marta Herrero (Reig Jofre), Xavier Llovera (Hewlett-Pacchard, HP), Carles Puente i Baliarda (UPC).
Hora i lloc
Sessió 1: 9:00 a 10:45. Diagonal 696, Coworking de la Facutat d’Economia i Empresa. Sessió 2: 11:15 a 13:00. Diagonal 696, Coworking de la Facutat d’Economia i Empresa.
Amb el suport de
Fons Social Europeu i del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.
Organitza
Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya i Universitat Pompeu Fabra.
Amb la col·laboració de
Cafès Novell