StartUB! portarà 8 startups al 4YFN del Mobile World Congress

La Universitat de Barcelona serà present a la propera edició del 4YFN (4 Years From Now) que tindrà lloc del 28 de febrer al 3 de març al Mobile World Congress de Barcelona de la mà de StartUB! i la Fundació Bosch i Gimpera, les institucions que impulsen la creació d’empreses innovadores i spin-offs entre el alumnat i el personal investigador de la UB.

La Universitat de Barcelona s’afegeix d’aquesta manera a un dels esdeveniments més rellevants a nivell global per a l’ecosistema emprenedor i aposta per a la promoció dels seus projectes emprenedors. En l’espai destinat a la universitat tindran un estand propi vuit startups incubades en StartUB! (Benesit, Alta Guardia, Omashu, Pro1.Trading, HumanITCare, Loop Diagnostics, Marvut I Filmo) i dues spin-off de la Universitat de Barcelona (Gate2Brain i Colosensing) vinculades a la Fundació Bosch i Gimpera (FBG).

D’entre les startups presentades per StartUB!, HumanITcare ha estat nominada als 4YFN Awards, un dels premis més rellevants en el sector de les startups amb una plataforma d’impuls internacional en el marc del Mobile World Congress per al projecte guanyador.

La Universitat de Barcelona és la principal universitat pública de Catalunya i una de les institucions d’educació superior més prestigioses d’Espanya i, segons els ránquings, és la universitat més innovadora de l’Estat. Impulsa la creació de spin-offs i empreses innovadores entre el professorat i els alumnes a través de StartUB! i la Fundació Bosch i Gimpera. És membre de la League of European Research Universities (LERU), associació que agrupa els vint-i-tres centres universitaris de recerca més importants del continent. Centrada en l’excel·lència acadèmica, la UB es compromet a dotar a les pròximes generacions —professionals, investigadors, emprenedors, líders— de les competències adequades per a donar el millor de si en qualsevol part del món.