StartUB! organitza la jornada Let’s UB! per a fomentar la innovació i l’emprenedoria

Un any més StartUB! organitza el Let’s UB!, una jornada dedicada a la innovació i l’emprenedoria que promou la sinergia entre els emprenedors de la universitat i l’ecosistema empresarial de Barcelona. L’esdeveniment tindrà lloc el 23 de maig a les 15.30 en el Edifici Històric de la UB, i té com a objectiu principal visibilitzar el talent de la comunitat UB i generar sinergies entre els projectes i altres agents de l’ecosistema emprenedor.

Durant aquesta jornada es duran a terme diverses activitats que oferiran oportunitats d’aprenentatge i networking per als participants, entre les quals s’inclouen:

• Xerrada amb Meritxell Teixidó, CEO de Gate2Brain: “Gate2Brain: una aventura emprenedora saltant barreres”. Meritxell Teixidó, reconeguda investigadora biomèdica, compartirà la seva experiència en el desenvolupament de noves tecnologies per a superar la barrera hematoencefàlica i millorar l’arribada de fàrmacs al cervell. La seva visió innovadora i habilitat per a superar obstacles li han fet mereixedora del Women Startup Awards 2022 – Inspiration (Spain).

Al final de la jornada s’atorgaran els premis als projectes destacats del programa StartUB!Sprint i es reconeixerà a les empreses incubades en StartUB! en les categories d’Impacte social, Escalabilitat i Innovació.

Per a participar en el Let’s UB! fes clic en el següent enllaç.

Per a més informació sobre Let’s UB! i les activitats d’emprenedoria i innovació de la Universitat de Barcelona, visita la web de StartUB!.

Aquesta activitat va ser realitzada amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.