StartUB! consolida Let’s UB! com el punt de trobada entre innovació i emprenedoria per a la comunitat universitària

La segona edició de Let’s UB!, la Jornada d’Innovació i Emprenedoria de la Universitat de Barcelona, ha apropat més de 250 persones a l’Edifici Històric per tal de conèixer de prop l’estratègia pedagògica, d’acompanyament i d’impuls que s’ofereix des de StartUB! per a les iniciatives innovadores creades des de la comunitat universitària.

L’esdeveniment, inaugurat per la Vicerectora d’Emprenedoria, Innovació i Transferència de la Universitat de Barcelona, la Dra. Mercè Segarra, i la CEO de la startup incubada a StartUB! HumanITCare, Nuria Pastor, ha comptat amb una àmplia varietat de taules rodones temàtiques, a més de tallers per a l’aplicació de la innovació en els processos de docència.

Des de les estratègies emocionals per al control de l’estrès en el dia a dia fins als aprenentatges sobre creació de projectes amb base social i ambiental en la línia de les directrius europees, StartUB! valora positivament la consolidació de Let’s UB!, després de la seva segona edició, com a l’esdeveniment de referència en matèria d’innovació per a la comunitat UB formada per estudiants, docents o personal administratiu, i per a inversors i projectes emergents.

El Fòrum d’Inversió i la mostra de startups i spin-offs al vestíbul de l’Edifici Històric, per exemple, han permès a iniciatives innovadores en creixement explorar i descobrir noves oportunitats de finançament per tal d’impulsar els seus projectes.

Finalment, l’entrega de premis als projectes desenvolupats en el marc dels programes iDay i Sprint i a diversos equips incubats a l’StartUB! Lab van posar punt i final a una jornada que, prèviament a ser clausurada pel Rector de la Universitat de Barcelona, el Dr. Joan Guàrdia, també va comptar amb la intervenció del Director General de la incubadora tecnològica de startups més gran dels Països Baixos, YES!Delft, el qual va incidir en la capacitat de la Universitat de Barcelona per esdevenir un centre de refèrencia pel que fa a la innovació i l’emprenedoria.

En aquesta línia, StartUB! i la Universitat de Barcelona comencen a preparar el terreny per a la celebració de properes edicions.