StartUB!, al 4YFN del Mobile World Congress 2023

4YFN - Universitat de Barcelona - StartUB!

La Universitat de Barcelona participarà en la propera edició del 4 Years From Now (4YFN), la plataforma dedicada a les empreses emergents (start-ups) i a l’emprenedoria del Mobile World Congress de Barcelona, que tindrà lloc del 27 de febrer al 2 de març.

StartUB! hi prendrà part amb la Fundació Bosch i Gimpera, la oficina de transferència de coneixement i tecnologia encarregada d’impulsar la creació d’empreses innovadores i derivades (spin-offs) entre el personal investigador.

En l’espai del 4YFN destinat a la UB, disposaran d’un estand propi les spin-offs Logmeal, Colosensing i Kumux, i sis start-ups incubades a StartUB!: Benesit, Omashu, Loop Diagnostics, Marvut Technologies, Filmo i XRon Software. A més, serà present en l’estand de la UB la start-up Rutopía, incubada en la universitat mexicana Tecnológico de Monterrey.

Aquestes start-up i spin-offs de la UB seran a l’estand 8.1C23A, ubicat al vestíbul 8.1 del 4YFN, a la Fira de Barcelona. Podeu consultar tota la informació relativa a l’esdeveniment en la web del 4YFN.