23/05/2023

Xerrada amb Meritxell Teixidó, CEO de Gate2Brain

“Gate2Brain: una aventura emprenedora saltant barreres”, amb Meritxell Teixidó

Meritxell Teixidó
Meritxell Teixidó és investigadora biomèdica que va passar més de 15 anys en el IRB Barcelona treballant en el desenvolupament de noves tecnologies per a superar la barrera hematoencefàlica i millorar l’arribada de fàrmacs al cervell. Després d’això, va decidir convertir-se en CEO/CSO de Gate2Brain SL amb l’objectiu d’acostar aquestes tecnologies als pacients i així ajudar a millorar la seva qualitat de vida. La seva visió innovadora i la seva habilitat per a superar obstacles li han fet mereixedora del Women Startup Awards 2022 – Inspiration (Spain).
Hora i Lloc
15:30, Aula Magna (Edifici Històric de la UB)
Sobre Let's UB!
Aquesta activitat s’emmarca dins de Let’sUB!, una jornada d’innovació i emprenedoria de la Universitat de Barcelona que es cecelebrarà el 23 de maig en l’Edifici Històric de la UB. La jornada és el punt de trobada entre els emprenedors de la universitat i l’ecosistema empresarial de Barcelona. També pretén generar sinergies entre projectes i altres agents per a visibilitzar el talent de la comunitat UB. Altres activitats de la jornada: – 16:30, III Fòrum d’Inversió Let’s UB! – 16:30, Taller d’Introducció al Innovatin Toolkit de StartUB! – 18:30, Xerrada amb Mathieu Alemany Oliver (TBS Education): “Zombie Technologies: Sustainable Innovation
and Marketing in the Anthropocene” Podràs trobar més informació sobre aquestes activitats en l’apartat “Formació i Activitats” de la web de StartUB!
Inscripció oberta del 01/05/2023
fins 22/05/2023