The entrepreneur’s guide for beginners

Per a tots aquells que vulguin millorar els seus coneixements i habilitats en el món de l’emprenedoria.

The Entrepreneur’s Guide for beginners és un curs creat en col·laboració amb totes les universitats públiques catalanes i EIT Health. En aquest curs els estudiants aprendran a identificar una oportunitat, desenvolupar el business model (i els passos per a validar-lo) i conèixer els principals mecanismes per a trobar el seu negoci. A més, comptaran amb l’ajuda d’experts que els ajudaran a resoldre qualsevol pregunta que pugui sorgir durant el curs.

Obert tot l’any
Objectius
– Introduir els elements clau de l’emprenedoria – Promoure l’esperit emprenedor i presentar l’opció de crear una empresa com una oportunitat real d’ocupació. – Ajudar al desenvolupament d’habilitats empresarials i compartir les eines necessàries per a iniciar un projecte. – Proporcionar els coneixements essencials per a aquells interessats a administrar el seu propi negoci
A qui es dirigeix
Qualsevol persona que vulgui emprendre o millorar les seves habilitats emprenedores.
Metodologia
El curs s’imparteix de manera online, de manera totalment gratuïta. El curs de divideix en 5 blocs, cadascun d’ells compost per una mitjana de 4 vídeos de 10 minuts aprox.
Català, castellà i anglès.