Divendres, 13 maig , 2022

Taula Rodona FBG – Les Spin-offs de la UB: Com Crear Empreses a Partir dels Resultats de la Recerca?

Let’s UB! 2022

Taula Rodona de la Fundació Bosch i Gimpera

Ponents: Patricia Vilagrasa – Reveal Genomics, Eric Verdaguer – Aigecko i Esther Riambau – Oniria Therapeutics

Modera: José Conde – Fundació Bosch i Gimpera

Let’s UB. De 12:00 a 13:00h – Aula Magna

Més informació
Let’s UB! és la Jornada d’Innovació i Emprenedoria de la Universitat de Barcelona que neix amb l’objectiu de ser el punt de trobada entre la comunitat emprenedora de la universitat i l’ecosistema emprenedor de Barcelona, a més de generar sinergies entre projectes i altres agents de l’ecosistema visibilitzant el talent de la comunitat UB. Let’s UB! és per a estudiants, ex estudiants, professors, inversors, agents de l’ecosistema emprenedor i, en definitiva, per a qualsevol persona interessada en l’emprenedoria i la innovació.
Inscripció oberta del 15/04/2022
fins 10/05/2022