Dimarts, 18 octubre , 2022

Business Model Lab

Introducció a la creació d’empreses
+ 2 ECTS
dimarts i dijous, del 18/10 al 24/11

Curs d’introducció a la creació d’empreses que permet conèixer els aspectes més essencials de l’emprenedoria.

Descripció del programa
Business Model Lab és el curs d’introducció a la creació d’empreses que permet conèixer els aspectes més essencials de l’emprenedoria. Les competències del curs són el procés de definició de la proposta de valor, el treball amb diverses metodologies de prototipatge, l’anàlisi dels segments de clients, l’identificació de les tipologies de costos i la valoració de possibles fonts d’ingressos i finançament.
Objetius
El curs Business Model Lab permet conèixer les bases fonamentals del procés de desenvolupament d’una empresa, així com els passos previs a la seva posada en marxa, fomentant el treball en equips multidisciplinaris.
Metodologia i horari
El curs Business Model Lab es desenvolupa en format online, del 18/10/2022 al 24/11/2022, de 15:30 a 17:00.
A qui es dirigeix?
El curs Business Model Lab és per a qualsevol estudiant o exalumne de grau, màster o doctorat de la Universitat de Barcelona.
Inscripció oberta del 06/09/2022
fins 16/10/2022